tisdag 1 maj 2012

Shoppa som en svensk

För att fortsätta på påskens äventyr så gjorde vi nåt väldigt  svenskt på fredagen (ja inte traditionsenlig långfredag).
Detta gör alla svenskar när de är i USA jag brukar föredra att vänta tills jag är tillbaka i Europa -
Shopping!
Vi tog oss till en Premium outlet i Round Rock som jag föredrar framför den gigantiska i San Marcos.
Mest för att dem faktiskt har saker man som något mer modemedveten svensk (jämfört med de flesta Austinbor) vill ha.

Hur shoppingen gick? Döm själva.....

Visste väl att det var en bra ide att köpa en "mini-SUV"
Bara för att förtydliga vi var bara 2 personer som shoppade. Jag håller mig fortfarande till skor, väskor, jeans och sportkläder- det kunde tydligen bli en hel del ändå!

Vi fick en del blickar från andra som var där och handlade... Men behövde göra något typiskt svenskt innan vi gick över till nästa etapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar