onsdag 16 november 2011

  Snart en vecka sen jag anlände. Har fortfarande inte förstått att jag ska bo här och inte snart åka hem.
Då har jag ändå spenderat helgen med att inhandla möbler och diverse saker som inte går att klara sig utan innan mina saker från Sverige anländer.

Har iallafall kommit på plats i min lägenhet, som är helt ok och ligger bra nere vid vattnet. Inne i lägenheten är det än så länge väldigt tomt men kanske inte så konstigt när jag plötsligt ska fylla över 100m2 (mot 55 i Stockholm)... Har lyckats få soffa, matbord med stolar och en säng på plats. Nu är bara det stora problemet kvar vad gör jag med allt emballage? Det finns sopsortering i huset men endast för "små förpackningar" tror inte dess räknas dit....

Utsikt från min balkong


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar